specialisté na právní služby - Ivančice

Ivančice, Jihomoravský kraj7 specialisté na právní služby ve vašem okolí

Najměte nejlepší specialisté na právní služby ve městě Ivančice

Použití právní služby umožňuje získat personalizovanou podporu v problému souvisejícím s justice. Předtím, než se obrátíte na právníka, můžete se obrátit na právního asistenta, který nejprve objasní váš případ a přesměruje vás na profesionála, který se může zabývat vaším případem. Práce právního asistenta také zahrnuje práci právního sekretáře, tj. pomáhání právníkovi, notáři, týmu právníků nebo exekutorovi při jejich úkolech.
Mgr. Stanislav Požár, Advokát
1

Specialista na právní služby

602 00 Brno29.8 km od města Ivančice
Advokátní kancelář poskytuje komplexní právní služby se zaměřením na občanské právo, rodinné právo, správní právo, pracovní právo, právní vztahy k nemovitým věcem, obhajobu v trestním řízení a zastupování poškozeného v trestním řízení.
Advokátní Kancelář Lichovník, Poplštein A Spol.
2
602 00 Brno29.8 km od města Ivančice
Specialisté na problematiku dopravních nehod, ale i trestních řízení a řízení obchodních společností. Mnoholeté zkušenosti poskytování služeb i pro ty největší klienty v rámci České republiky, ale i v zahraničí.
Čejka Ivo, Ing.
3

Specialista na právní služby

664 91 Ivančice
Judr. Tureček Jiří
4

Specialista na právní služby

664 91 Ivančice
Ludmila Turečková Judr.
5

Specialista na právní služby

664 91 Ivančice
Ing. Jolana Řeháková
6

Specialista na právní služby

664 91 Ivančice
Magda Havlová Mgr.
7

Specialista na právní služby

664 91 Ivančice

Výcvik a studie k získání pozice právního asistenta

Profese právního asistenta je dostupná na několika úrovních, ideálně po BAC L. Existuje několik vzdělávacích kurzů, které lze absolvovat k dosažení této pozice, ale ideální by bylo získat dvojí kompetenci v sekretářské/administrativní práci a právní asistenci: - CQP (certifikát odborné způsobilosti) pro právní sekretáře; - DU (univerzitní diplom) pro právní asistenta/právního sekretáře; - BUT (bakalářský titul v oboru technologie) v právních profesích a BTS (diplom vyššího technika) v manažerské pomoci; - DEUST (diplom z vysokoškolských studií v oblasti vědy a techniky) v právní pomoci; - Profesionální licence se zaměřením na právo nebo právní aktivity. Je také možné absolvovat korespondenční kurz s CNED (národním centrem pro dálkové vzdělávání).

Rozsah zásahu právního asistenta

Právní asistent je bohužel v oblasti práva málo známým povoláním, ačkoli se často vyskytuje v advokátních kancelářích, exekutorských úřadech nebo notářských kancelářích a ve všech korporátních právních strukturách. Tato funkce je tedy spojena s právníky. Právní asistent vykonává širokou škálu úkolů. Obecně pomáhá právnímu profesionálovi při plnění jeho úkolů: zapisování a archivace dokumentace, psaní korespondence pro spisy, řešení pošty související s případy, které řeší, předávání různých informací do různých oddělení atd. Pro soukromé osoby poskytuje právní asistent různé rady týkající se jejich případu a pomáhá jim při přípravě svých právních dokumentů před tím, než je představí příslušnému právnímu profesionálovi pro jejich případ.

Proč použít právního asistenta?

Právní asistent se může přizvat v mnoha případech: aby nám pomohl lépe vidět v právním případě, který se týká nás, připravit správní a právní dokumenty, poradit nám v případě vyžadujícím zásah soudů (rozvod, péče o dítě, atd.) apod.

Jak najít právního asistenta?

Hledání právního asistenta je snadné, když se obrátíte na online adresář jako StarOfService. Na tomto webu můžete najít mnoho profesionálů, buď v regionu nebo ve městě, což usnadňuje výběr.

Poplatky za právního asistenta

Ve Francii se cena právních služeb bude lišit podle typu požadované služby. V případě přípravy právních dokumentů bude stát mezi 120 až 400 eury v závislosti na povaze zpracovávaných dokumentů. Například závěť může být sestavena právním asistentem před tím, než ji potvrdí notář - jedná se o jeden z dokumentů vyžadujících široké znalosti právních článků, zejména těch týkajících se dědictví. Pro sepsání ověřené závěti je nutné účtovat 115,39 eur bez DPH a to je provedeno před notářem v přítomnosti svědků. Avšak právní asistent může pomoci s sepsáním soukromé závěti; v tomto případě se nazývá holografická závěť s náklady přibližně 60 eur bez DPH, ke kterým bude nutné přidat náklady na otevření a popis a náklady na úschovu před smrtí: 53,84 eur bez DPH.

Jak vybrat právního asistenta?

Abyste vybrali právního asistenta, musíte nejprve definovat své potřeby. Poté se můžete obrátit na specializovaného profesionála, který vám může pomoci s vaším případem. Konkrétně se jich můžete zeptat, zda pracují sami nebo s dalšími profesionály - pokud pracují v advokátní kanceláři, mohou jednoduše předat případ advokátovi nebo exekutorovi a spolupracovat s nimi.

Otázky pro právního asistenta při prvním kontaktu:

- Jakou práci vykonáváte jako právní asistent? - Pracujete samostatně nebo s dalšími právními profesionály? - Jaké máte zkušenosti jako právní asistent?

NA

NA