Najměte nejlepší specialisté na právní služby ve městě Ivančice
Mgr. Stanislav Požár, Advokát
Specialista na právní služby
Advokátní Kancelář Lichovník, Poplštein A Spol.
Specialista na právní služby
Čejka Ivo, Ing.
Specialista na právní služby
Judr. Tureček Jiří
Specialista na právní služby
Ludmila Turečková Judr.
Specialista na právní služby
Ing. Jolana Řeháková
Specialista na právní služby
Magda Havlová Mgr.
Specialista na právní služby
Výcvik a studie k získání pozice právního asistenta
Profese právního asistenta je dostupná na několika úrovních, ideálně po BAC L. Existuje několik vzdělávacích kurzů, které lze absolvovat k dosažení této pozice, ale ideální by bylo získat dvojí kompetenci v sekretářské/administrativní práci a právní asistenci: - CQP (certifikát odborné způsobilosti) pro právní sekretáře; - DU (univerzitní diplom) pro právní asistenta/právního sekretáře; - BUT (bakalářský titul v oboru technologie) v právních profesích a BTS (diplom vyššího technika) v manažerské pomoci; - DEUST (diplom z vysokoškolských studií v oblasti vědy a techniky) v právní pomoci; - Profesionální licence se zaměřením na právo nebo právní aktivity. Je také možné absolvovat korespondenční kurz s CNED (národním centrem pro dálkové vzdělávání).
Rozsah zásahu právního asistenta
Právní asistent je bohužel v oblasti práva málo známým povoláním, ačkoli se často vyskytuje v advokátních kancelářích, exekutorských úřadech nebo notářských kancelářích a ve všech korporátních právních strukturách. Tato funkce je tedy spojena s právníky. Právní asistent vykonává širokou škálu úkolů. Obecně pomáhá právnímu profesionálovi při plnění jeho úkolů: zapisování a archivace dokumentace, psaní korespondence pro spisy, řešení pošty související s případy, které řeší, předávání různých informací do různých oddělení atd. Pro soukromé osoby poskytuje právní asistent různé rady týkající se jejich případu a pomáhá jim při přípravě svých právních dokumentů před tím, než je představí příslušnému právnímu profesionálovi pro jejich případ.
Proč použít právního asistenta?
Právní asistent se může přizvat v mnoha případech: aby nám pomohl lépe vidět v právním případě, který se týká nás, připravit správní a právní dokumenty, poradit nám v případě vyžadujícím zásah soudů (rozvod, péče o dítě, atd.) apod.
Jak najít právního asistenta?
Hledání právního asistenta je snadné, když se obrátíte na online adresář jako StarOfService. Na tomto webu můžete najít mnoho profesionálů, buď v regionu nebo ve městě, což usnadňuje výběr.
Poplatky za právního asistenta
Ve Francii se cena právních služeb bude lišit podle typu požadované služby. V případě přípravy právních dokumentů bude stát mezi 120 až 400 eury v závislosti na povaze zpracovávaných dokumentů. Například závěť může být sestavena právním asistentem před tím, než ji potvrdí notář - jedná se o jeden z dokumentů vyžadujících široké znalosti právních článků, zejména těch týkajících se dědictví. Pro sepsání ověřené závěti je nutné účtovat 115,39 eur bez DPH a to je provedeno před notářem v přítomnosti svědků. Avšak právní asistent může pomoci s sepsáním soukromé závěti; v tomto případě se nazývá holografická závěť s náklady přibližně 60 eur bez DPH, ke kterým bude nutné přidat náklady na otevření a popis a náklady na úschovu před smrtí: 53,84 eur bez DPH.
Jak vybrat právního asistenta?
Abyste vybrali právního asistenta, musíte nejprve definovat své potřeby. Poté se můžete obrátit na specializovaného profesionála, který vám může pomoci s vaším případem. Konkrétně se jich můžete zeptat, zda pracují sami nebo s dalšími profesionály - pokud pracují v advokátní kanceláři, mohou jednoduše předat případ advokátovi nebo exekutorovi a spolupracovat s nimi.
Otázky pro právního asistenta při prvním kontaktu:
- Jakou práci vykonáváte jako právní asistent? - Pracujete samostatně nebo s dalšími právními profesionály? - Jaké máte zkušenosti jako právní asistent?
NA
NA