Najměte nejlepší specialisté na právní služby ve městě Branišovice
Mgr. Stanislav Požár, Advokát
Specialista na právní služby
Advokátní Kancelář Lichovník, Poplštein A Spol.
Specialista na právní služby
Profipravo.Cz, S.R.O.
Specialista na právní služby
Blanka Morávková Mgr.
Specialista na právní služby
Výcvik a studie k získání pozice právního asistenta
Profese právního asistenta je dostupná na několika úrovních, ideálně po BAC L. Existuje několik vzdělávacích kurzů, které lze absolvovat k dosažení této pozice, ale ideální by bylo získat dvojí kompetenci v sekretářské/administrativní práci a právní asistenci: - CQP (certifikát odborné způsobilosti) pro právní sekretáře; - DU (univerzitní diplom) pro právní asistenta/právního sekretáře; - BUT (bakalářský titul v oboru technologie) v právních profesích a BTS (diplom vyššího technika) v manažerské pomoci; - DEUST (diplom z vysokoškolských studií v oblasti vědy a techniky) v právní pomoci; - Profesionální licence se zaměřením na právo nebo právní aktivity. Je také možné absolvovat korespondenční kurz s CNED (národním centrem pro dálkové vzdělávání).
Rozsah zásahu právního asistenta
Právní asistent je bohužel v oblasti práva málo známým povoláním, ačkoli se často vyskytuje v advokátních kancelářích, exekutorských úřadech nebo notářských kancelářích a ve všech korporátních právních strukturách. Tato funkce je tedy spojena s právníky. Právní asistent vykonává širokou škálu úkolů. Obecně pomáhá právnímu profesionálovi při plnění jeho úkolů: zapisování a archivace dokumentace, psaní korespondence pro spisy, řešení pošty související s případy, které řeší, předávání různých informací do různých oddělení atd. Pro soukromé osoby poskytuje právní asistent různé rady týkající se jejich případu a pomáhá jim při přípravě svých právních dokumentů před tím, než je představí příslušnému právnímu profesionálovi pro jejich případ.
Proč použít právního asistenta?
Právní asistent se může přizvat v mnoha případech: aby nám pomohl lépe vidět v právním případě, který se týká nás, připravit správní a právní dokumenty, poradit nám v případě vyžadujícím zásah soudů (rozvod, péče o dítě, atd.) apod.
Jak najít právního asistenta?
Hledání právního asistenta je snadné, když se obrátíte na online adresář jako StarOfService. Na tomto webu můžete najít mnoho profesionálů, buď v regionu nebo ve městě, což usnadňuje výběr.
Poplatky za právního asistenta
Ve Francii se cena právních služeb bude lišit podle typu požadované služby. V případě přípravy právních dokumentů bude stát mezi 120 až 400 eury v závislosti na povaze zpracovávaných dokumentů. Například závěť může být sestavena právním asistentem před tím, než ji potvrdí notář - jedná se o jeden z dokumentů vyžadujících široké znalosti právních článků, zejména těch týkajících se dědictví. Pro sepsání ověřené závěti je nutné účtovat 115,39 eur bez DPH a to je provedeno před notářem v přítomnosti svědků. Avšak právní asistent může pomoci s sepsáním soukromé závěti; v tomto případě se nazývá holografická závěť s náklady přibližně 60 eur bez DPH, ke kterým bude nutné přidat náklady na otevření a popis a náklady na úschovu před smrtí: 53,84 eur bez DPH.
Jak vybrat právního asistenta?
Abyste vybrali právního asistenta, musíte nejprve definovat své potřeby. Poté se můžete obrátit na specializovaného profesionála, který vám může pomoci s vaším případem. Konkrétně se jich můžete zeptat, zda pracují sami nebo s dalšími profesionály - pokud pracují v advokátní kanceláři, mohou jednoduše předat případ advokátovi nebo exekutorovi a spolupracovat s nimi.
Otázky pro právního asistenta při prvním kontaktu:
- Jakou práci vykonáváte jako právní asistent? - Pracujete samostatně nebo s dalšími právními profesionály? - Jaké máte zkušenosti jako právní asistent?
NA
NA